Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: bidbilionka
Категория: Поезия
Прочетен: 283672
Постинги: 181
Коментари: 273
Гласове: 1039
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
24.02.2008 21:43 - Ето пак петрно.
Автор: bidbilionka Категория: Други   
Прочетен: 872 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.02.2008 22:29


Еee, аман!
Ето пак петрно.
 И тук!
 И тук!
И там,
и ей там на бялата хартия хиляди малки петънца,като насрано от бълхи... 
Бълхи изписани и разноцветни и различни чувства, характери и носещи различни послания, изтормозено или небрежно изходени от мозъците ни.
Мисля, че вчера ти изходи цяло изречение - велики ми философе" ...каза ми и обясни какво ттрябва да чувствам докато играя, доколкото си спомням, а аз имам къса памет за такива  маловажни неща, беше възмотен от решението ми да чувствам друго. 
Е да, прав си - ":..на сцена сме."
Но, какво отношение взима това по въпроса, за който спорехме...?
Тетралничиш скъпи ми лорде... преиграваш, личи ти ... но какво да се каже - шанс.
СТига глупости, една дума проченета от 2 - ма има 2 различни значения. 
Ако шпримерно думата е "моряк" - в съзнанието на единия ще се зароди пътешественик, велик човек, обиколил моретата и океаните, а в другия - самотник търсещ родният си дом.
Миналия ден подреждах шкафа си. Те се мотеха смачкани или сгънати по тетрадките и учебниците ми.
Те... мозъчните ми изпражнения. СЪбрах ги, хвърлих им по еднин диоптер и им подарих викингско погребение -  горяха доста бурно, а пепелта им отплава в тоалетното казанче някаде далеч по канализациата и назад.
Незнам защо сега се сетих за братовчед ми... човекът,който може дори ако не му работят мигачите да държи кормилото с двете си ръце, не-е ... няма да е наказуемо, той ще дава сигнали с ушите си, а и с очите може. ( ето пак се подигравам,но не го правя с цел убина).
Има хора лишени от собствени изпражнения и такива с вечен запек. Е, аз съм в период на разтройство и мозъкът ми бърза да отделя... и отделя, а аз събирам тези изпражнения и ги цапотя по- нищо неподозиращото бяло лисче.
Охх отивам да решавам листовки.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене