Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: bidbilionka
Категория: Поезия
Прочетен: 284668
Постинги: 181
Коментари: 273
Гласове: 1039
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
28.11.2006 14:31 - Изтъркана надежда
Автор: bidbilionka Категория: Изкуство   
Прочетен: 1211 Коментари: 4 Гласове:
0



Един отчаян вик на истъркана надежда,
умираща от своя страх, 
отново към смъртта поглежда.
-"Надежда, спри се!
 Усъзнай се!
 Страха погубва те отвътре." -
 помоли я душата.
- "А ти какво си?" - попита я човекът -
"Дали си чувство, блян
или измислена мечта,
невъзможа, постижима и усмихната,
умираща ... пораждаща наслада и страдание в мен."
 -" Защо ме караш да се боря" - попита го мечтата -
"За твоята, моя свобода?"


 Човекът се замисли... и с погледа неясен, към душата своя, а тя заплака вместо него.
-"Надежда, спри се! Почакай!
-"Бори се без надежда" - каза му надеждата и му обърна гръб сърдито. Нима не я позна?
- "Ще се боря." - каза си човека,
а в същото време душета му без вярата умря.А той надеждата, не я потърси вече... и роботизиран и отчаян с празен и бездушен поглед обикаляше света.

image


Тагове:   надежда,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. xbizzit - :)
29.11.2006 19:52
Страха ер най големия враг на надеждата. И повечето се пречупваме пред него. Някак по естествено е да се страхуваш вместо да градиш празни надежди, по разумно и практично е... А напоследак всички ние сме станали толкова практични...И нямаме силата (нито времето) да се надяваме...и да мечтаем...
цитирай
2. bidbilionka - така де...
29.11.2006 22:13
И все пак го правим. Или само в сремето преди да заспим.
цитирай
3. xbizzit - Да..
02.12.2006 17:06
И си оставаме само с мечтите..Нереализирани. А когато на другия ден се събудим от пронизителния писък на алармата не се чувстваме по-щастливи...Даже напротив. Защото виждаме какъв е живота ни всъшност...И не можем да избягаме от него...Даже ние самите може би доброволно сме се заробили в него...И тогава на помощ ни идват само мечтите...да ни утешат за да можем отново да заспим...Но утешават ли ни наистина? Не знам...Мен не..Мен ми пречат..Побъркват ме..Защото мечтите ми са такива че никога не биха се осъществили..А това ме побърква..И прави живота ми все по противен и скучен..и безсмислен..Не знам...Искам да мисля по малко и да мечтая...Такива...По-обикновени мечти..
цитирай
4. bidbilionka - "По-обикновени мечти.." = цели.
03.12.2006 20:01
"По-обикновени мечти.." = цели.
Целите са постижими, на различни цени и откупи.
Ама мечтите са .... дори нр надежди, ами по - скоро приказки в който искаме да живеем. Те не винаги са с хубав край. Например ...може да си мечтаеш някой да умре. Или да се надяваш някой да умре. НИкога не са само положителни. И аааааа не ги губи - надеждите и вярата, макар че са вече исхвърлени в булкука, все пак още не си исвърлил домашното кошче за буклук в онова - общеото. Или ги затвори в кутийка, докъто няога вече могат да се усъществят.
Ако сам пожелаеш. Ако нямаш мечти... нямаш нищо.И теб те няма.
"Човек е такъв, какъвто е в мечтите си".
цитирай
Търсене