Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: bidbilionka
Категория: Поезия
Прочетен: 284618
Постинги: 181
Коментари: 273
Гласове: 1039
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
03.01.2007 00:13 - На новите - красивите криле - подвижни
Автор: bidbilionka Категория: Изкуство   
Прочетен: 690 Коментари: 0 Гласове:
0



Блед портрет,
но шарен е в сърцето,
нашумени овехтели приказки и силуети...
На научен филм 
на нечие теория,
изигран кадърно от някои актъори...
Нали?
Нали така ми каза,
или може би непомниш..?
Защото аз криле ти давах...
...но ти ме остави да пълзя,
защото кърпих надеждите ти,
защото и дявола ме кареше да те убия,
и ангела ме молеше да ти простя,
ала сърцето ми - кръвта пулсира,
ала лицето облива се в сълзи,
защото може би... сега страха ме спита,
защото знам - и аз ще отлетя...
но накаде?
И дявола ме искаше за милост в ада,
а ангела за ред в рая ме помоли,
а аз... отказах им,
за да те пазя.
Но край!
И аз криле намерих... 
и тоя път ...
и оня път...
сега очите не сълзят,
ами блестят.
Защото те неискат да мъстят.
Защото те за прошката не молят,
защото с истината повече не щът да спорят,
нито да говорят...
... а да се порадват на движенията му прекрасни,
и на вятъра опрян в нозете ....
на камшика приближаващ,
на усмивкта,
на честното лице,
на погледа прекрасен,
на думите, макар и може би лъжи,
сега за мен са истина,
защото сърцето съживи.
И вятърната мелница
отново проговори,
за любовта ... за вярта,
за мислите туптяши...
за теб - различен може би.!?



Тагове:   новите,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене