Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: bidbilionka
Категория: Поезия
Прочетен: 284777
Постинги: 181
Коментари: 273
Гласове: 1039
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
08.01.2007 22:55 - Някоя персона непозната - аз ли бях дъгата???
Автор: bidbilionka Категория: Изкуство   
Прочетен: 927 Коментари: 2 Гласове:
0



Дъгата пропълзя над прага
огледа се в скроната ми сиромашка крепост...
Нима?
А имам ли вина?!.
За нечий грях, 
за нечия неволя...
И пак вали,
ама сега е зима.
И кой скимти?
Нима сега е ред на моята неволя?!.
Не. Спри!
Сега е ден лъжовен,
на чуйд екран е гледан тоя филм,
сега се оспокой,
нали е есен.
И мирайите и мислите са само мои.
Да бе да... нима,
нали поражда мислите ми само чувство,
оглозгана душата ми е като череб сив,
остарява или може би сега съзрява,
че нито моята неволя някой ще засенчи,
а аз, само аз.
А нима имам смелост и сили,
да се боря за нечии чужди мечти...
Стига!
Писна ми да гледам към дъгата
и да си представям нежно ...
как ти... а може би не си.
Защото всичко усъзнах в живота ми виси,
но още неразбирам на какво се крипи 
и силата и болката и смелостта и тъжните очи...
на кой или на какво?
Не си ти.
Поне в това съм сигорна,
защото ти дъга не си
или поне в мойте очи...не си.
И аз не съм.
Но...СПРИ!
Няма смисъл.
Любовта крепи онея влюбените двоики,
дето нищичко не виждат,
нито чуват...
те само се любуват на лъжата,
защото е по-красива.
И в слепите очи 
само тя си заслужата мечтите 
и надеждите, битките и посланията смешни.
Спри!
Повятвай ми - НЕ СИ ТИ.
Не си онзи герой,
но който си струва да кажа
" Ще е мой".
Не си. ... и аз не съм.
Защо дъгата в очите ми е чернобяла,
защо ми пука за проклетата раздяла?
Защо боли, болка онемяла,
и всякъш моите очи,
сега са само снимака избяла...
спомен за една любов остаряла...
... и красива, шарене в очите на една мишена ...
мишена , да , но със собствено мнение.
Защо ми пука?
Нали аз бях гаднярката,
нали аз бях лъжкинята,
нали аз редих невярта,
която породи изневярата...
Оххххх..........
Има ли смисъл да мисля,
да чувствам...
да гледам към небесата 
и да се чудя...
дащо душата, моята душа,
сега дори за мен е само снимика,
снимка на някоя персона непозната.



Тагове:   Персона,   непозната,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bidbilionka - Има мноооооого правописни и глубави буквени грешки
08.01.2007 22:59
..но голяма работа, за мен това не е важо, или поне не е най-важното. ПОне вложих някъкво чувство на момента. Не е кой знае какво, но си е мое.
цитирай
2. xbizzit - еми...?!?
28.01.2007 16:09
Не знам какво да кажа..Не се вкарвай чак толкова в тези трагични филми...Живота понякога е болезнен..сив..самотен ...и доста неприветлив..
Разбирам те..И аз съм минал от там..А сега..сякаш съм малко по силен, малко над тея неща. Но тва не значи че съм ги решил..Просто ги игнорирам..или поне се опитвам..Ако имаш по добро решение..направи го..реализирай го..Аз може би не мога..Не знам..
цитирай
Търсене