Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: bidbilionka
Категория: Поезия
Прочетен: 284792
Постинги: 181
Коментари: 273
Гласове: 1039
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
10.05.2007 20:09 - Варено олио на фурна
Автор: bidbilionka Категория: Изкуство   
Прочетен: 1272 Коментари: 4 Гласове:
1



Някой похлопа на вратата. Бутна рязко полуотворения ми шкаф,който бе препълнен с дрехи. След като влезе в стаята се спре и усетих как ме зяпа. - Какво? - попитах аз - Направих кафе. Ела да закусваме! - И какво освен кафето ще включи наща закуска?!. - измъмрих неудобрително - Варено олио на фурна. - отвърна гласът и затвори вратата след себе си. -Супер! Това е любимото ми. - отвърнах и отново се завих през глава. И както си лежах в наелоновите завивки изведнъж се чух някъкви далечни гласове... караха се, викаха... погледнах към краката си. Бяха там. Всичките ми познати се опитваха да пробият желязната ми кожа с някъква инжекция пълна с оранджева кипяша течност. -"Белким се сетят, че е невъзможно..." - казах си наум и смазах няколко от най-устремиените с десния си голям пръст на крака. Слънцето вече беше изгряло. Лъчите му взизаха през отворения прозорец и затопляха наелоновите ми завивки. Наелона се нагряваше. Почувствах се като марула в парник или по-скоро като яйце в инкубатор. Потях се. А уж бях от желязо...изморих се, нямах сили да се отвия...задушавах се малко по малко... Ония в краката ми неспираха да чефтът уж непробиваемата ми кожа. Безбожниците искаха да стана като тях. Искаха да съм слаба и уязвима, за да ме контролират и манипулират. -"Колко са наивни и злобни." - помислих си - "Но защо ми е да ги мачкам? И без друго щяха да пукнат от жега преди мен.Прекалено са малки за да ме победяд или да ме пробият" Опитах се пак да заспя. (Незнам защо, но точно в този момент ме мързеше да ставам, да пия кафе, да си сготвя нещо... минала бях през какви ли не ситуации, нямаше от какво да се страхувам, нито от какво да бягам.) но тая жега...наелонът щеше да се разтопи, да полепне по повърхността ми , да смаже озлобелите глупаци...и.. Изведнъж извиках от ужас. Кръвта ми бе по-топла от всякога, тя кипеше - в прекият смисъл на думата. Онази изджекция някък бе пробила непробиваемо в мен и оранжевата течност се бе сляла с кръвта ми. - Нещастници! - извиках им яростно, а телата им вече се гърчеха изпод наелона. - Всички ще загинете, не разбирате ли.?! Какво си мислите, че правите? Проклетият наелон ме вакумираше все по-бързо, докъто аз игарях отвътре. Никога повече нямаше да вкуся вкусът на кафето. Човечетата долу непомръдваха, а и нямаше как. Онищажиха се от собствената си злаба. - Ох! ОоооУ! Немога да си поема въздух!!! Помощ! Проклетата жега... това е... заспивам без да искам... а може би искам?! - ААААА! Станах, изритах одеалото, отидох на терасата и вдишъх дгъдка чист и хладен въздух. ПОгледнах планината. Ей! Няма по-хубаво нещо от природата. ДОкоснах кракът си - от плът беше, бяла стегната женска плът. ПОгледнах се в огледалото - аз съм си, не съм се преродила. "Било е само сън" - успокоих се. След няколко минути блеене отидох до кухнята, сварих си кафе - изпих го. Реших да си сготвя нещо,което отдавна не съм яла и реших това да са палачинки.. ммм наистина не бях яла отдавна. Потърсих олиото. Бутилката беше почти празна, беше останало точно толкова - достатъчно да напълниш една спринцофка. Усмихнах се! Добро утро! Жива съм!



Тагове:   фурна,   олио,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bidbilionka - Съжалявам, че не си подреждам по...
10.05.2007 20:11
Съжалявам, че не си подреждам постингите както трябва, но нещо ми се е прецакало. Надявам се скоро да го оправя. :)
цитирай
2. анонимен - Искрено и топло!
15.05.2007 01:05
Събудих се!
И днес съм жива!
Отпивам глътка въздух свеж!
Във мене жажда и копнеж
за слънце, обич, топлина,
за радост, огън, светлина!

Жадувам аз за правда, свобода!
Спокойна нощ!


цитирай
3. анонимен - не бях чел подобно нещо, но много ми ...
15.05.2007 02:20
не бях чел подобно нещо, но много ми хареса. Много добра идея. С песента си пасват идеално. Но все пак е важно какво е искал да каже автора :)
цитирай
4. xbizzit - Ехей..
15.05.2007 23:27
Готиничко е..харесва ми..Не се давай на малките гадни човеченца...А то.ку що се сетих откога не съм санувал нищо запомнящо се..Мн жалко..
цитирай
Търсене