Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: bidbilionka
Категория: Поезия
Прочетен: 284670
Постинги: 181
Коментари: 273
Гласове: 1039
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
18.09.2007 16:01 - Зеницата ми поти се.
Автор: bidbilionka Категория: Изкуство   
Прочетен: 962 Коментари: 1 Гласове:
0




image
Пълна или празна?
Зеницата ми поти се.
Няма време за размисъл,
обмисленото вече ни предаде.
Изненадай ме!
Докажи ми!
Покажи ми как пиеш вода
от празна чаша в пустинята
под жаркото сланце.
Накарай ме да скоча от скалата!
Да се опитам да прескоча стената,
която отдавна изградих 
между себе си и света.
Нека забравя суетата!
Нека се преборя с красотата!
Нека възродя крилете си!
Утоли жаждата ми за живот!
Впий се в мен!
Убий ме!
Направи от вените ми дреха.
Изплети си блуза или шал... 
да те топлят.
Искам да съм навсякаде около теб.
Да те обсебя.
Искам да чувстваш пулсът ми,
и аз твоят.
Искорми сърцето ми,
пази го да не прашаса!
Качи го на витрината с медали.
До него сложи бутилка марково уиски
... и чаша кафе с много захар!
Да ти е сладко!
Направи от костите ми склуптора на егоизма.
Нарисувай я на лунна светлина в полунощ.
Напиши песен с кръвта ми!
Ползвай я като мастило,
но пиши само върху живи женски тела.
Направи от косите ми струни за китарата си.
Кожата ми  ползвай за барабана 
или тарамбуките си.
Палки ще си намериш,
поне в това те бива.
Аз немога да наранявам с друго, 
освен с мълчание.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nossferatu - Страшно е! Харесва ми това, че пишеш ...
21.09.2007 15:34
Страшно е! Харесва ми това, че пишеш "скрито", ако ме разбираш какво имам предвид. Нямам думи...
цитирай
Търсене