Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: bidbilionka
Категория: Поезия
Прочетен: 283676
Постинги: 181
Коментари: 273
Гласове: 1039
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
31.12.2007 22:33 - Раздвоена
Автор: bidbilionka Категория: Изкуство   
Прочетен: 741 Коментари: 0 Гласове:
0



КОепие на собственото ми егоистично аз.
Съревноваващо се с това, което мога и това , от което ме е страх.
То... то търси оригинала.
Замръзват двойниците ми, после се чупят и падат в ямата от бягства. Път достоен едва ли ще изберат към ада.
Но аз ще полетя, знам!
НЕ!
Немога.
Ти стягш ребрата ми  в оковите на грубите си прегърдки. Чупиш крилете ми  - на прах.... като стакло на лек автомобил, и аз.... 
Носиш ме в твоя свят.
Аз мразя.
Аз мразя така, както някога обичах изгрева и галех с поглед залязващите ти в сън зеници.
Копие до копие - мои и твои...много са.
А ...душата, тя вече не търси, тя има. 
Тя има всичко,което твоята я научи да взима.

Хммм... любовни посления - няма нужда.
Подари ми нощ,в която да ме няма.
...
Подари ми ден, в който да се събудя без твоято унижително трептене в главата ми.
Под падащите капки дъжд да гледам как се молиш над гроба ми.
Да оставиш капка кръв от себе си в пентаграма.
Да паднеш от кулата и стъпил върху собственият си череп и да чуеш как върцето ми бие в ковчега.
Бие ли бие като барабанчик най-напред пред войската.
Отмъщение.
Виж как се стъмнява,
как сам оставаш,
как се давиш в злоба.
Как се преплитат в гората клоните на сенчестите... като решето, което не пуща пустата ти душа да иде на небето.
Раздвоена сянката като часовник отброява испуснатите мигове...и идването на нови ...и нови.
Нещо в мене проговори. Пак си ти! Иди си!
Оригинално отртната от света бледа светулка още мига и кръжи около звездата на истинското ми желание.
Желание в разочарование превърнато, прегърнато от твоето разкаяние над това, което никога не е било.
image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене