Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: bidbilionka
Категория: Поезия
Прочетен: 284579
Постинги: 181
Коментари: 273
Гласове: 1039
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
17.08.2010 03:12 - Познаваш ли жена си?
Автор: bidbilionka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1244 Коментари: 0 Гласове:
0



Познаваш ли жена си?
Тя ме обича.
Нощем, когато звездите танцуват и луната царува над царското синъо, плува в обужателите си, те я обсипват в любов.
Жена ти - неподозираш колко е красива, дива, страстна...като самодива е. Знаеш ли кое е единственото ,кото не харесвам в нея. Тя винаги ме сравнява с теб. Тя те обича, тя плува в мечтите за теб, а теб те няма, почти винаги съм само аз. Аз и тя - ти си излишен.
Обичам да целувам тялото й от стъпалато до косите, да галя гърдите й, да разпалвам огнъове. Все пак мен ме няма.
Аз съм змеят, който мислиш за имислиза, а ти си реалноста ,в която няма нищо съществено.. 
Завиждам ти.
Ти законно си нейн притежател, ти си владетел на необязденото. Искам да ми обясниш как можеш да владееш нещо, което никога не е било под твоя власт, освен на теория. 
Искам да те убия. Искам да полея с кръвта ти тялото й. Искам да усетя , че те няма. Че съм само аз.
Аз и тя.
Никога не сме се срещали. Не съм сигорен дали искам да те видя.
По-скоро искам да си те предтсвя такъв какъвто те вижда тя. Силен, упорит, властен и рязък и въпреки всичко вежлив и конкретен.
Ти си никой. Надявам се да прочетеш това писмо. Отправено към господин никой, от някой , който не същетвува.
Какво мислиш?
Дали го е написала жена ти , която те чака до зори, и понякога е с мен и сме щастливи. Знаеш какво означава усмивката й, когато те посрешне на вратата - че е била с мен, предствяйки си теб. И затова е още по-щастлива.

 Немога да повярвам, че те има. Няма смисъл от теб, ти си излишен. Като кошмар, като загубено време, като петно на бяла риза или рокля...или белъо.
Неискам да върша твоята работа. Нейскам да съм като китайскио дете работешто за фалшификати. 
Аз работя за себе си. Аз съм жив - не виртуален. Кървя, сънувам, вълнувам се и мога да обичам.
И го правя.
Аз обичам жена ти. 
Виждам, че незнаеш как да реагираш. Потиш се.
Погледни на дясно и надолу. Онзи с чената шапка, насочил пистолет към теб - това съм аз.

.........................................................2 години по - късно.....................................................


Е, вече сме само аз и тя. Дори имаме дете. Сега пикая върху гроба ти затова, че тя продължава да ме сравнява с теб.
Проклет да си!!!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене