Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: bidbilionka
Категория: Поезия
Прочетен: 284576
Постинги: 181
Коментари: 273
Гласове: 1039
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
23.12.2006 21:32 - Малко и за моята любов
Автор: bidbilionka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 442 Коментари: 0 Гласове:
0



Заедно с пушака от живота ми..
ще се разбъркат и чувствата слепи...
ще сам богиня, но не и на тея,
 чиито желания потъпкват чуждите,
не и на тея, които не мразят,
не и тея без врагове,
не и на страхливите.
И затова не съм богиня,
защото страхливците немогат да са богове,
защото немогат да спрат да мислят за себе си,
защото незнаят за свободата,
нито за болката и ненавистта,
незнаят за душата,
не и за цветята,
а камоли за любовта...
тая която гасне без да умира,
убива без да бъде съдена,
а превръщана в свята цел,
цел е - да - ала за някои смел.
Някого на когоито му пука,
някой на когото не му е все едно.
Не и аз, аз не съм готова,
нито я каня, нито я моля,
а по скоро на вратата си 
трябва да сложа табела,
тук се умира, ако не си смела.
А в същност - още съм жива.
Това означава ли,
че по грешния път съм поела?

І.Свободата е подсъдима и ние неискаме да сме престъпници.
ІІ.Аз съм богиня, но вече и моето време отмина. Сега съм машина, остави ме да те мразя, както коренът пустиня.
ІІІ.Когато "аз" и ти се превърне в "ние", бъди сигорен,че сърцето ми ще застине, а твоето ще изгние.



Тагове:   Моята,   малко,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене